Dog Parkour Udvalg

Dog Parkour handler ikke kun om træning; der er også andre ansvarsområder udover selve træningen. I dette udvalg fokuserer vi på at forbedre og vedligeholde vores træningsbane.

En vigtig del af vores arbejde er at finde inspiration til nye forhindringer eller steder, hvor vi kan udvide vores træningsmuligheder.

Vi samarbejder tæt med Instruktørudvalget for at oprette nye træningshold og uddanne instruktører, både nye og dem, der ønsker at forbedre deres færdigheder.

Derudover er det vores ansvar at udarbejde regler og retningslinjer for brugen af Dog Parkour-banen.

Årligt afholder vi en arbejdsdag, hvor vi udfører vedligeholdelse på banen og tilføjer nye forhindringer. Denne begivenhed involverer frivillige med højt humør og stort engagement, og vi sørger naturligvis for mad og drikke til alle, der deltager.

Vores udvalg består af to medlemmer, som vælges af alle foreningens medlemmer ved den årlige generalforsamling, samt et medlem fra bestyrelsen.