Vidste du, at der er medlemsfordele i DCH?

Medlemsfordele hos DCH:

• 10% rabat på dine hundeforsikringer hos Agria Dyreforsikringer, når du opgiver dit medlems-/ID-nummer, da de er hovedsponsor af DcH.
  • 10% rabat på tøj fra DogCoach, når du opgiver dit medlems-/ID-nummer og bruger rabatkoden som du får af din formand.
  • 10% rabat hos Egonsliner.dk, når du skriver DcH10 og dit medlemsnummer i kommentarfeltet.
  • 10% rabat hos Chrisco.dk, når du skriver ChriscoDcH i rabatkodefeltet.
  • 10% rabat på Canelana hos indog.dk med koden 2154DCH i rabatkodefeltet.
  • Gratis medlemsblade 6 gange om året.
  • Derudover er der mulighed for at få en uddannelse som instruktør, kredsinstruktør, hundeadfærdskonsulent, dommer, eftersøger og foreningsleder.

Derudover har vi specielle medlemsfordele i DCH Nordfyn for vores frivillige medlemmer.

Er du instruktør, udvalgsmedlem eller bestyrelsesmedlem, så betaler DCH Nordfyn både dele af dit medlemskab (kontingent) og træningsgebyr. Ligeledes har du mulighed for at deltage gratis i forskellige kurser som afholdes.

Vi ser frem til engagerede medlemmer!