Nordisk Udvalg

Nordisk udvalg er dedikeret til alle opgaver relateret til de nordiske discipliner. De fokuserer på to af de nordiske discipliner: spor og rundering. Udvalget er ansvarlig for planlægning af Nordisk træning, som koordineres tæt med Instruktørudvalget.

Derudover har de ansvaret for afholdelse af konkurrencer inden for de nordiske discipliner i samarbejde med Konkurrenceudvalget. De arbejder også på at fastlægge kriterier for deltagelse i Nordisk træning.

De er ansvarlige for at etablere og opretholde kontakten med lodsejere for træningsområder. Udvalget består af to medlemmer, der udvælges fra vores aktive Nordisk instruktører og hundefører. Det er en forudsætning for vores udvalgsmedlemmer enten at være Nordisk instruktører eller hundeførere, der deltager i Nordisk træning. Derudover er der et medlem fra bestyrelsen i udvalget.

31453797_10215742907716314_7690573516919798462_n.jpg